Print Drukuj
Do zadań Wydziału Edukacji EFS należy wdrażanie Priorytetu Inwestycyjnego 8 i Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, oraz wdrażanie działań 7.10, 7.11, 7.12, 7.13 w obszarze edukacji FEP 2021-2027, powierzonych WUP jako IP dla tego programu operacyjnego, w tym w szczególności:
  1. Opracowywanie Planów Działań;
  2. Organizowanie procesu naboru projektów, w tym również przygotowywanie, ogłaszanie i przeprowadzanie konkursów na realizację projektów;
  3. Dokonywanie oceny proponowanych do realizacji projektów zgodnie z kryteriami stosowanymi w systemie wdrażania Programów, w oparciu o zasady wspólnotowe i krajowe;
  4. Monitorowanie postępów realizacji umów, w tym w szczególności pod kątem wytworzonych produktów i rezultatów;
  5. Bieżąca współpraca z beneficjentami w ramach realizacji projektów, które uzyskały dofinansowanie;
  6. Gromadzenie danych niezbędnych dla zarządzania finansowego, monitoringu, weryfikacji, audytów i oceny;
  7. Prowadzenie elektronicznego systemu monitorowania realizacji projektów, beneficjentów i uczestników projektów;
  8. Opracowywanie rocznej i wieloletniej prognozy wydatków w ramach wdrażanych działań;
  9. Planowanie wydatków i rozliczanie zaangażowania środków EFS;
  10. Prowadzenie rozliczeń finansowych projektów i działań zgodnie z przyjętymi procedurami;
  11. Weryfikacja formalno-merytoryczna wniosków beneficjentów o płatność;
  12. Przygotowywanie wniosków o przelew transz dofinansowania projektów;
  13. Przygotowywanie zbiorczych wniosków o środki EFS;
  14. Zbieranie i przekazywanie do Wydziału Kontroli EFS informacji o nieprawidłowościach, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie zasadami;
  15. Przygotowywanie sprawozdań i informacji o stanie realizacji EFS z realizacji wdrażanych Priorytetów/Działań oraz Osi/Priorytetów Inwestycyjnych
  16. Udział w projektowaniu, wdrażaniu i rozliczaniu zadań związanych z realizacją Pomocy Technicznej Programów Operacyjnych EFS w zakresie właściwym dla Wydziału;
  17. Realizacja wyznaczonych celów i zadań w zakresie kontroli zarządczej;
  18. Przygotowywanie informacji do zamieszczenia na stronie internetowej Urzędu oraz ich aktualizacja;
  19. Przygotowywanie informacji niezbędnych do zamieszczenia na stronie podmiotowej BIP oraz ich aktualizacja;
  20. Planowanie wydatków i gospodarowanie środkami finansowymi przeznaczonymi na realizację zadań Wydziału;
  21. Opracowywanie i przedkładanie do zaaprobowania Wicedyrektorowi ds. Europejskiego Funduszu Społecznego materiałów i informacji rozpatrywanych przez Sejmik i Zarząd oraz WRRP z zakresu działania Wydziału;
  22. Sporządzanie umów z beneficjentami, których projekty zostały wybrane do dofinansowania oraz sporządzanie aneksów do umów;
  23. Przyjmowanie zabezpieczeń prawidłowej realizacji umów;
  24. Współpraca przy realizacji spotkań informacyjnych dla beneficjentów i potencjalnych projektodawców we współpracy z właściwymi Komórkami organizacyjnymi Urzędu;
  25. Współudział w pracach związanych z procedurą odwoławczą oraz Komisją ds. rozpatrywania protestów w ramach wdrażanych przez IP programów operacyjnych;
  26. Opracowywanie projektów aktów normatywnych Dyrektora z zakresu działania Wydziału, a także przygotowywanie niezbędnych zmian ww. aktów oraz przekazywanie aktów normatywnych Dyrektora, niezwłocznie po ich podpisaniu do Wydziału Administracyjnego, celem rejestracji w rejestrze;
  27. Przygotowywanie upoważnień i pełnomocnictw Dyrektora z zakresu działania Wydziału oraz przekazywanie upoważnień i pełnomocnictw, niezwłocznie po ich podpisaniu do Wydziału Administracyjnego, celem rejestracji w rejestrach;
  28. Opracowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw Zarządu lub Marszałka oraz kierowanie wniosków o udzielenie upoważnień i pełnomocnictw do Zarządu i Marszałka z zakresu działania Wydziału;
  29. Udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnianie informacji publicznej, przygotowywanie decyzji odmawiających i umarzających postępowanie o udostępnienie informacji publicznej w zakresie zadań Wydziału;
  30. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.
Informacje o publikacji dokumentu


Print Drukuj

Wydział Edukacji EFS

Siedziba Wydziału: Rzeszów, ul. Adama Stanisława Naruszewicza 11

Kierownik Wydziału Jolanta Płonka
tel. bezpośredni (17) 74 32 809
 
Z-ca Kierownika Wydziału Katarzyna Olszowy
tel. bezpośredni (17) 74 32 878

Z-ca Kierownika Wydziału Jerzy Cypryś
tel. bezpośredni (17) 74 32 878

                            
 Pracownicy:

Anita Dziadosz
Sabina Solarska-Przywara

tel. bezpośredni (17) 85 09 217
                                wew. 217

Ewelina Jop
tel. bezpośredni (17) 85 09 234
                                wew. 234

Ewa Sarwa
Arkadiusz Głasek

tel. bezpośredni (17) 773 71 62
                                wew. 912

Bernadetta Brzewska
Katarzyna Kiełb

tel. bezpośredni (17) 773 71 61
                                wew. 911

Edyta Cyrulik
Marek Łuszczki

tel. bezpośredni (17) 773 71 67
                                wew. 917

Marcin Kędziora
Bogusław Krzanowski

tel. bezpośredni (17) 74 32 865
                                wew. 865

Joanna Głowacka
Marcin Madej

tel. bezpośredni (17) 773 71 65
                                wew. 915

Małgorzata Szczyrek
tel. bezpośredni (17) 773 71 63
                                wew. 913

Ewa Bester
Magdalena Najda

tel. bezpośredni (17) 743 28 95
                                wew. 895

Małgorzata Żylińska – Myśliwiec
Sylwia Szeliga

tel. bezpośredni (17) 773 71 66
                                wew. 916

Sylwia Najda
Monika Samborska – Szaruga
Anna Pastuła
Alicja Bartnik

tel. bezpośredni (17) 743 28 64
                                wew. 864

Informacje o publikacji dokumentu