Już 2 marca wystartowała kampania Cash Lajf Balans skierowana do uczniów szkół ponadpodstawowych z Polski Wschodniej. Celem kampanii organizowanej przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej jest wzmocnienie postaw przedsiębiorczych wśród młodzieży oraz pokazanie, że Fundusze Europejskie są jedną z możliwości wsparcia własnego biznesu.
Z Polski Wschodniej pochodzi wiele znanych i cenionych firm, jednocześnie jest to region z najniższym wskaźnikiem przedsiębiorczości wśród młodzieży. Jak wynika z badań CBOS, o własnym biznesie myśli zaledwie 12,5 proc. uczniów szkół ponadpodstawowych, a 30 proc. z nich nie potrafi ocenić, czy kiedykolwiek mogłoby założyć własną firmę. Młodzież opuszcza rodzinne strony, aby uczyć się i rozwijać w większych miastach, gdzie potem znajduje zatrudnienie i zakłada rodzinę.
Więcej informacji na temat projektu na stronie: www.cashlajfbalans.pl