W spotkaniu uczestniczyły także osoby odpowiedzialne za współpracę w zakresie realizacji porozumienia - Maryla Wójtowicz Naczelnik Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej WUP oraz Dorota Piekutowska Kierownik Biura Karier Studenckich i Więzi z Absolwentami UP.
Zadania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie:
- Organizowanie dla kadry oraz studentów warsztatów wiedzy o rynku pracy, obejmujących: sytuację na rynku pracy, wsparcie oferowane przez urzędy pracy ze środków krajowych
i unijnych, promocje przedsiębiorczości oraz najnowsze badania i analizy Urzędu. - Udostępnianie opracowanych przez Urząd materiałów informacyjnych i publikacji dotyczących poszukiwania pracy, rozpoczynania własnego biznesu, sytuacji na rynku pracy oraz przekazywanie informacji o warsztatach prowadzonych w Centrum Informacji
i Planowania Kariery Zawodowej. - Współorganizowanie przedsięwzięć w ramach Ogólnopolskiego Tygodnia Kariery, a także uczestnictwo pracowników Urzędu w konferencjach, akademickich targach pracy oraz innych wydarzeniach organizowanych przez Uniwersytet.
- Przekazywanie do Urzędu opracowań i raportów dotyczących losów zawodowych absolwentów.
- Współpraca w zakresie opracowywania i upowszechniania materiałów informacyjnych dotyczących: poszukiwania pracy, rozpoczynania własnego biznesu oraz sytuacji na rynku pracy z uwzględnieniem problematyki zatrudnienia cudzoziemców.
- Promocja partnerstwa m.in. na stronie internetowej Uniwersytetu oraz upowszechnianie informacji o różnych przedsięwzięciach Urzędu.
Relacja w Radiu Centrum